Autor: SIMBIO, Digital s.r.o. – Martin Kalda
Datum: 20.8.09
Klient: Plzeňský Prazdroj, a.s.
Kde: www.designportal.cz/hezky-cesky/pilsner-urqell-simbio.html
,,Skvělé plzeňské pivo, to nejsou jen kvalitní suroviny a správný výrobní postup. Mimořádné pivo vyžaduje mimořádnou péči-od výroby až po čepování.
Správný říz, jemné aroma žateckého chmele, harmonická hořkost a plná chuť. K tomu čistá, jiskrná barva a bohatá pěna, která po každém napití zanechává na stěnách sklenice stopy. Tak znají milovníci Pilsner Urquell svůj oblíbený nápoj.‘‘ (http://www.pilsner-urquell.cz/cz/Vyroba-a-cepovani-piva.html
Chci poukázat na to, jak pití piva působí na organismus a hlavně na změnu tělesných proporcí.
Jak zní titulek reklamy ,,pravé bohatství ocení ten kdo ho rozpozná‘‘ k tomu, aby ho piják rozpoznal musí být velmi zdatný a pravidelný piják piva a k tomu ho Pilsner urqell navádí. To vede k tomu, že velké množství pití piva při pravidelných dávkách, velmi rapidně působí na změnu tělesných proporcích, zvláště v oblastech břicha.
Změna: do původní reklamy jsem dala obrázky různých velikostí břicha, které poukazují to, kam až může piják piva dojít s velikostí břicha.